Celebrating 10 years of success - Over 3000 clients - Over 1 million cases in our archives - Clients of all forms of ownership! - Cooperation with state authorities and management!

Референции

«Наша організація працює з 2006 року. В 2011 та в 2014 році, ми зверталися до ТОВ «Українська Архівна Компанія» за допомогою в науково-технічній обробці наших документів. В процесі роботи, співробітники ТОВ «Українська Архівна Компанія» проявили винятковий професіоналізм, компетентність і розуміння поставлених завдань та цілей нашої компанії. Робота проведена у визначені терміни та якісно. Від лиця ТОВ «Діалог Діагностикс» висловлюємо щиру подяку за прекрасно виконану роботу ТОВ «Українська Архівна Компанія». ТОВ «Українська Архівна Компанія» - наш надійний і довгостроковий партнер. »


ТОВ «Діалог Діагностикс»

Download

Our brochures

News

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Make a free inquiry

Contact us

Your message has been sent sucessfully

We social. networks

 

 

 

Ask a question

Contact us

Your email has been sent successfully.

Archive works

Ukrainian Archive Company offers services of documents storage from the liquidated enterprises. Accepting the documents of the liquidated organization for storage we follow the Law of Ukraine "On National Archival Fund and archival institutions" and "Rules of work of the archive subdivisions of public authorities, local self-government, enterprises, establishments and organizations" which ratified by the order of the State committee of archives of Ukraine from March, 16, 2001 № 16 and registered in Ministry of Justice of Ukraine on May, 8, 2001 under № 407/5598.

The order of transmission and subsequent using documents after company liquidation is provided in order, other prescriptive act or decision on establishment liquidation. The documents transmission of the liquidated establishment is the duties of commission which created for the transmission of affairs and property. From purpose the liquidating commission gets all powers by administrative of entity affairs. Therefore at first it is necessary:

  • to arrange the transmission of organization's documents to liquidating commission with the transmission act with information about documents firstly about permanent storage and files of a personnel and also about the documents of temporal shelf-life;
  • to provide a liquidating commission must be do with documents. And decide on financing of these works. During a firm’s liquidation money for put in order, pre-schedule acceptance and subsequent storage of documents provide for in commission estimate which created for establishment reorganization or liquidation.

A liquidating commission must conclude a treaty on treatment, organization of documents, registration of them on the archival storage with the archive. In an agreement about an acceptance on storage of documents of the liquidated enterprise a condition must be provide conditions as for documents elimination of custodian organization after temporal shelf-life expiration. In addition this decision of liquidating commission must be envisaged in it administrative document.

YOUR BENEFITS

  1. Adherence to norms of legislation of Ukraine.
  2. Consultations with the leading specialists of the archivalaffiar in Ukraine.
  3. Work with the state archives of Kyiv and Kyiv region.
  4. Low price of works for the archival processing of documents.
  5. Low price of services of documents storage.
  6. Decision of documents archiving of the liquidated enterprise once and for all.