Celebrating 10 years of success - Over 3000 clients - Over 1 million cases in our archives - Clients of all forms of ownership! - Cooperation with state authorities and management!

Референции

«ТОВ «ХІПП Україна» - одна з най успішніших компаній на ринку дитячого харчування України. Компанія «ХІПП Україна» вважає необхідним проводити роботи по впорядкуванню та архівації поточної документації для забезпечення соціального захисту своїх співробітників. Партнерами для проведення робіт по впорядкуванню документів обрали ТОВ «Українська Архівна Компанія» (УАК). Компанія виконує роботи якісно з відповідністю до норм чинного законодавства та діючих правових актів. Спеціалісти компанії професійно та в повному обсязі надають консультації щодо попередньої підготовки документів, архівного зберігання та цифрової документів, а також відповідального та своєчасно виконують домовленості, що стосуються строків та умов співпраці. Ми залишились задоволені результатами співробітництва, тому, без додаткових пошуків, звертаємось до ТОВ «Українська Архівна Компанія» протягом декількох років поспіль. Компанія «ХІПП Україна» висловлює подяку за компетентність та високий рівень підготовки спеціалістів компанії, доброзичливість та розуміння у ділових стосунках, що забезпечують довготривале та надійне партнерство. »


ТОВ «ХІПП Україна»

Download

Our brochures

News

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Make a free inquiry

Contact us

Your message has been sent sucessfully

We social. networks

 

 

 

Ask a question

Contact us

Your email has been sent successfully.

Drawing up of lists

Forming of files

Archivists of our company form the files of permanent storage and files on a personnel in accordance with the requirements of legislation.

Arranging of files foresees systematization of documents, paginations, draw up of witness inscription and in the case of necessity to the internal inventory, registration of the title page, filing.

The files are formed from the documents of one office work year. Documents join in the file only on one question or on the group of related questions, making a single thematic complex and take place in a chronologic or logical sequence.

The file must not exceed 250 sheets (in 30–40 mm thick). It is expedient to divide the file into volumes if it has more than 250 sheets. Orders by principal activity, order concerning acceptance for employment, transfer to another position, discharge, financial incentives, plurality of workers, granting leave, recovery of penalty and mission, executive matters are classify in different files.

The archival binding

Ukrainian Archival Company offers high-quality binding works which conform to the normative requirements of the archival office work.

The archival binding is a work which provides preparation of documents for a long storage and minimization of volume which is necessary for storage. In our company work professionals with rich experience in binding of documents with different degree of complexity.

We use the technology of hardcover which gives productively work with documents and hold them for a long time. Each order we make individually because understand that a book-keeping is important part of firm’s activity.

Our specialists offer:

  • standard binding of documents format of A4 in a hardcover with a backlining a leather-cloth;
  • binding of non-standard files in a hardcover with a backlining a leather-cloth;
  • stitching of a lacing method;
  • hand binding;
  • stitching outof the wrong formed files.

Drawing up of inventories of files on a personnel and permanent storage

In the organization all completed office-work of permanent, temporary (less than 10 years) storage and personal records (75 years of storage) examine values. Then for archive acquisition makes the archival list of documents (after files registration).

The archive inventory is the archival reference book which containing the systematized list of units of storage of the archival fund. The archival reference book is intended for an account and discover of context.

Inventories are made separately for documents of permanent, temporal storage and files on a personnel.