Celebrating 10 years of success - Over 3000 clients - Over 1 million cases in our archives - Clients of all forms of ownership! - Cooperation with state authorities and management!

Референции

«В 2014 році ТОВ «Українська Архівна Компанія» (УАК) виконала для ТОВ НДІ «Автопром» комплекс робіт по архівації документів. Було сформовано 14 справ з кадрових питань (особовому складу) за 2004-2011 роки та 4 справи тривалого зберігання: річні звіти підприємства та накази по основній діяльності. Особливістю проведення архівації по НДІ «Автопром» було ретельне формування розрахунково-платіжних відомостей. Архівістами УАК була проведена робота по склеюванню 2-3 листів відомості в один лист та обережне проведення політурних робіт. Фахівці архівної компанії підготували для НДІ «Автопром» рекомендації щодо подальшого введення документообігу та зберігання документів у відповідності з чинним законодавством. НДІ «Автопром» задоволені якістю та ретельністю проведених робіт та рекомендує ТОВ «Українська Архівна Компанія» як спеціаліста з проведення архівації.»


ТОВ «Науково-дослідний інститут «Автопром»

Download

Our brochures

News

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Make a free inquiry

Contact us

Your message has been sent sucessfully

We social. networks

 

 

 

Ask a question

Contact us

Your email has been sent successfully.

Outsourcing/Outstaffing

Ukrainian Archival Company provides professional services outsourcing business process forenterprises of different patterns of ownership.

Our specialists can execute such types of works as

  1. Writing off documents with elapsed shelf-life.
  2. Forming the personal files of employees.
  3. Forming the files of permanent storage.
  4. Elaborating and drawing up of files nomenclature.
  5. A concordance of documents in state archives.
  6. Archival binding of documents.
  7. Creation documents register.
  8. Cataloguing of documents and their systematization.
  9. Packing of documents into the archival boxes and archival baskets.
  10. Documents pagination.
  11. Creation of electronic databases from documents by set-up parameters.
  12. Scanning of any types of files.
  13. Digitization of the files of a personnel of employees.
  14. Stitching out and second stitching of the formed files.
  15. Removal of paper clips and staples from documents.
  16. Xerographic printing copies of documents.
  17. Printing and replication documents in any volumes.
  18. Input of any types of files. Grant of databases.
  19. Reception documents for storage.
  20. Grant of certificates of social and legal pattern.

In addition we give our clients the employees for work on their territory on contractual basis and with the fixed tariffs