Нам 10 років - Більше 3000 клієнтів! - Більше 1 млн. справ на зберіганні! - Клієнти всіх форм власності! - Співпраця з органами влади та управління!

Референции

«Наша організація працює з 2006 року. В 2011 та в 2014 році, ми зверталися до ТОВ «Українська Архівна Компанія» за допомогою в науково-технічній обробці наших документів. В процесі роботи, співробітники ТОВ «Українська Архівна Компанія» проявили винятковий професіоналізм, компетентність і розуміння поставлених завдань та цілей нашої компанії. Робота проведена у визначені терміни та якісно. Від лиця ТОВ «Діалог Діагностикс» висловлюємо щиру подяку за прекрасно виконану роботу ТОВ «Українська Архівна Компанія». ТОВ «Українська Архівна Компанія» - наш надійний і довгостроковий партнер. »


ТОВ «Діалог Діагностикс»

Cкачайте

Наші брошури

Новини

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Зробити безкоштовний запит

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

Ми в соц. мережах

Задати питання

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

 

 

 

Архівні роботи при ліквідації підприємства

«Українська Архівна Компанія» пропонує послуги зі зберігання документів підприємств, що ліквідуються. Приймаючи на зберігання документи організації, що ліквідується, ми керуємось Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і «Правилами роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій», затвердженими наказом Державного комітету архівів України від 16 березня 2001 року № 16 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 8 травня 2001 року за № 407/5598.

Порядок передачі й подальшого користування документами після ліквідації компанії передбачається в наказі, іншому розпорядчому акті або рішенні про ліквідацію установи. Передача документів установи, що ліквідується, входить до обов'язків комісії, створеної для передачі справ і майна. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять всі повноваження з управління справами юридичної особи. Тому спочатку необхідно:

  • оформити передачу документів організації ліквідаційної комісії передавальним актом, в якому обов'язково має бути інформація про документи, насамперед постійного зберігання і кадрові справи, а також про документи тимчасового строку зберігання;
  • • передбачити, що ліквідаційна комісія повинна буде зробити з документами, і прийняти рішення про фінансування цих робіт. Під час ліквідації фірми кошти на впорядкування, дострокове прийняття і подальше зберігання документів передбачаються в кошторисі комісії, створеної для реорганізації або ліквідації установи.

Ліквідаційна комісія повинна укласти договір на обробку, впорядкування документів, оформлення їх на архівне зберігання з архівом. У договорі про прийняття на зберігання документів підприємства, що ліквідується, повинна бути передбачена умова про знищення документів організацією-зберігачем після закінчення тимчасового строку зберігання. Крім того, це рішення ліквідаційної комісії має бути закріплено в її розпорядчому документі.

ВАШІ ПЕРЕВАГИ

  1. Суворе дотримання норм законодавства України.
  2. Консультації у провідних фахівців архівної справи в Україні.
  3. Робота з державними архівами Києва та Київської області.
  4. Низька вартість робіт з архівної обробки документів.
  5. Низька вартість послуг зі зберігання документів.
  6. Вирішення раз і назавжди завдання архівування документів підприємства, що ліквідується.