Нам 10 років - Більше 3000 клієнтів! - Більше 1 млн. справ на зберіганні! - Клієнти всіх форм власності! - Співпраця з органами влади та управління!

Референции

«В 2014 році ТОВ «Українська Архівна Компанія» (УАК) виконала для ТОВ НДІ «Автопром» комплекс робіт по архівації документів. Було сформовано 14 справ з кадрових питань (особовому складу) за 2004-2011 роки та 4 справи тривалого зберігання: річні звіти підприємства та накази по основній діяльності. Особливістю проведення архівації по НДІ «Автопром» було ретельне формування розрахунково-платіжних відомостей. Архівістами УАК була проведена робота по склеюванню 2-3 листів відомості в один лист та обережне проведення політурних робіт. Фахівці архівної компанії підготували для НДІ «Автопром» рекомендації щодо подальшого введення документообігу та зберігання документів у відповідності з чинним законодавством. НДІ «Автопром» задоволені якістю та ретельністю проведених робіт та рекомендує ТОВ «Українська Архівна Компанія» як спеціаліста з проведення архівації.»


ТОВ «Науково-дослідний інститут «Автопром»

Cкачайте

Наші брошури

Новини

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Зробити безкоштовний запит

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

Ми в соц. мережах

Задати питання

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

 

 

 

Аутсорсинг / Аутстафінг

«Українська Архівна Компанія» надає кваліфіковані послуги з аутсорсингу бізнес-процесів на підприємствах різних форм власності.

Наші фахівці можуть виконати такі види робіт:

  1. Списання документів із закінченим строком зберігання.
  2. Формування особових справ співробітників.
  3. Формування справ постійного зберігання.
  4. Розробку та складання номенклатури справ.
  5. Узгодження документів у державних архівах.
  6. Архівне переплетення документів.
  7. Складання реєстру документів.
  8. Каталогізацію документів та їхню систематизацію.
  9. Упаковку документів в архівні бокси та архівні короби.
  10. Нумерацію сторінок у документах.
  11. Створення електронних баз даних із документів за заданими параметрами.
  12. Сканування будь-яких масивів документів.
  13. Оцифровку особових справ співробітників.
  14. Розшивку і повторну зшивку сформованих справ.
  15. Видалення скріпок та скоб із документів.
  16. Ксерокопіювання документів.
  17. Друк і тиражування документів у будь-яких обсягах.
  18. Введення великих масивів документів. Надання баз даних.
  19. Прийом документів на зберігання.
  20. Надання довідок соціально-правового характеру.

Крім того, ми надаємо нашим клієнтам співробітників для роботи на їхній території на договірній основі і за фіксованими тарифами.