Нам 10 років - Більше 3000 клієнтів! - Більше 1 млн. справ на зберіганні! - Клієнти всіх форм власності! - Співпраця з органами влади та управління!

Референции

«ТОВ «ХІПП Україна» - одна з най успішніших компаній на ринку дитячого харчування України. Компанія «ХІПП Україна» вважає необхідним проводити роботи по впорядкуванню та архівації поточної документації для забезпечення соціального захисту своїх співробітників. Партнерами для проведення робіт по впорядкуванню документів обрали ТОВ «Українська Архівна Компанія» (УАК). Компанія виконує роботи якісно з відповідністю до норм чинного законодавства та діючих правових актів. Спеціалісти компанії професійно та в повному обсязі надають консультації щодо попередньої підготовки документів, архівного зберігання та цифрової документів, а також відповідального та своєчасно виконують домовленості, що стосуються строків та умов співпраці. Ми залишились задоволені результатами співробітництва, тому, без додаткових пошуків, звертаємось до ТОВ «Українська Архівна Компанія» протягом декількох років поспіль. Компанія «ХІПП Україна» висловлює подяку за компетентність та високий рівень підготовки спеціалістів компанії, доброзичливість та розуміння у ділових стосунках, що забезпечують довготривале та надійне партнерство. »


ТОВ «ХІПП Україна»

Cкачайте

Наші брошури

Новини

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Зробити безкоштовний запит

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

Ми в соц. мережах

Задати питання

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

 

 

 

Складання описів

Формування справ

Архівісти нашої компанії формують справи постійного зберігання та справи з особового складу відповідно до вимог законодавства.

Оформлення справи передбачає систематизацію документів, нумерацію аркушів, складання завірчого напису, а в разі необхідності – внутрішнього опису, оформлення титульного аркуша, підшивку.

Справи формуються з документів одного діловодного року. Документи включаються у справу тільки з одного питання або по групі споріднених питань, що становлять єдиний тематичний комплекс, і розміщуються в хронологічній або логічній послідовності.

Справа не повинна перевищувати 250 аркушів (товщиною 30–40 мм). Якщо аркушів більше, доцільно розділити справу на томи. Накази з основної діяльності; про прийом, переведення, звільнення, заохочення, сумісництво працівників; про надання відпусток; про накладення стягнення на працівника; відрядження працівників; з адміністративно-господарських питань групують у різні справи.

Архівне переплітання

«Українська Архівна Компанія» пропонує Вам високоякісні палітурні роботи, що відповідають нормативним вимогам у сфері архівного діловодства.

Архівне переплітання – це роботи, спрямовані на підготовку документів до тривалого зберігання та мінімізації обсягу, необхідного для зберігання. У нашій компанії працюють професіонали, які мають великий досвід з переплітання документів різного ступеня складності.

Ми застосовуємо технологію твердого оправляння, що дозволяє продуктивно працювати з документами і зберігати їх протягом тривалого часу. До кожного замовлення ми підходимо індивідуально, бо розуміємо, що бухгалтерія фірми – це важлива частина діяльності.

Наші фахівці пропонують:

  • стандартне переплітання документів формату А4 в жорстку картонну палітурку з обклеюванням корінця ледерином;
  • переплітання нестандартних справ у жорстку картонну палітурку з обклеюванням корінця ледерином;
  • брошурування методом шнурівки;
  • ручне переплітання;
  • розброшурування неправильно сформованих справ.

Складання описів справ з особового складу та постійного зберігання

Для забезпечення комплектування архіву в організації на всі завершені в діловодстві справи постійного, тимчасового (менше 10 років) зберігання та з особового складу (75 років зберігання), що пройшли експертизу цінності, складається архівний опис документів (після завершення оформлення справ).

Архівний опис документів – це архівний довідник, що містить систематизований перелік одиниць зберігання архівного фонду, призначений для обліку та розкриття змісту.

Описи складаються окремо на документи постійного, тимчасового зберігання та справи з особового складу.

 

Скачати документ