Celebrating 10 years of success - Over 3000 clients - Over 1 million cases in our archives - Clients of all forms of ownership! - Cooperation with state authorities and management!

Референции

«Наша організація працює з 2006 року. В 2011 та в 2014 році, ми зверталися до ТОВ «Українська Архівна Компанія» за допомогою в науково-технічній обробці наших документів. В процесі роботи, співробітники ТОВ «Українська Архівна Компанія» проявили винятковий професіоналізм, компетентність і розуміння поставлених завдань та цілей нашої компанії. Робота проведена у визначені терміни та якісно. Від лиця ТОВ «Діалог Діагностикс» висловлюємо щиру подяку за прекрасно виконану роботу ТОВ «Українська Архівна Компанія». ТОВ «Українська Архівна Компанія» - наш надійний і довгостроковий партнер. »


ТОВ «Діалог Діагностикс»

Download

Our brochures

News

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Make a free inquiry

Contact us

Your message has been sent sucessfully

We social. networks

 

 

 

Ask a question

Contact us

Your email has been sent successfully.

REFERENCE OF PROJECT IMPLEMENTATION

Client: Logistics company "DP Schenker" 

Objective: The organization, structuring, cataloging of accounting and personnel documents. Cancellation and destruction of documents with expired shelf life.

Solution: Ukrainian Archive Company has audited company’s available documentation. Were evaluated by the following factors: the number of full-time employees, the period for which the documents will be written off, the structure of the enterprise.

On the basis of the audit was determined the number of cases on staff, cases of permanent storage and cases for the cancellation.

Archivists of our company have been formed and bound, in accordance with the requirements of the law, personal files and cases of permanent storage. Selected and reviewed documents for the cancellation, was made up the Act for the cancellation and Inventories Affairs on staff and cases of permanent storage.

Acts and Inventories have been tested and certified by the State Archive.

In addition, was designed the structure for further document storage and compiled an inventory of all relevant documents, as well as a schematic layout of enterprise archive.

Result: Customer got rid of all written off documentation, there were released a large amount of office space from unnecessary documents. The rest of the company documentation was given in the proper form for storage and possible transmission to the State Archives. Was compiled an inventory of existing instruments that allowed to optimize business processes and reduce costs to seek and provide documentation.