Нам 10 років - Більше 3000 клієнтів! - Більше 1 млн. справ на зберіганні! - Клієнти всіх форм власності! - Співпраця з органами влади та управління!

Референции

«Наша організація працює з 2006 року. В 2011 та в 2014 році, ми зверталися до ТОВ «Українська Архівна Компанія» за допомогою в науково-технічній обробці наших документів. В процесі роботи, співробітники ТОВ «Українська Архівна Компанія» проявили винятковий професіоналізм, компетентність і розуміння поставлених завдань та цілей нашої компанії. Робота проведена у визначені терміни та якісно. Від лиця ТОВ «Діалог Діагностикс» висловлюємо щиру подяку за прекрасно виконану роботу ТОВ «Українська Архівна Компанія». ТОВ «Українська Архівна Компанія» - наш надійний і довгостроковий партнер. »


ТОВ «Діалог Діагностикс»

Cкачайте

Наші брошури

Новини

05.09.2018 р.

УАК пiдписала угоду на виконня робiт з архiвного впорядкування документiв з ПРАТ
«Киiвобленерго». Формування справ, палiтурнi роботи та складання акту та опису справ з
подальшим погодженням в Державному Архiвi.

УАК визнано переможцем конкурсних торгiв органiзованих в системi PROZORRO

31.08.2018г. Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу. 

Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації). Послуги з упорядкування архіву. Згідно документації.

Зробити безкоштовний запит

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

Ми в соц. мережах

Задати питання

Ваш запит успішно відправлено.

Ваш запит успішно відправлено.

 

 

 

ПРИКЛАД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

Клієнт: Логістична компанія "ДП Шенкер"

Завдання: Організація, структурування, каталогізація бухгалтерської та кадрової документації. Списання та знищення документів із закінченим терміном зберігання.

Рішення: Українська Архівна Компанія провела аудит наявної на підприємстві документації. Були оцінені фактори: кількість співробітників за штатом, період, за який будуть списуватися документи, структура підприємства.

На підставі проведеного аудиту було визначено кількість справ з особового складу, постійного зберігання і справ на списання.

Архіваріусами нашого підприємства були сформовані і переплетені, відповідно до вимог законодавства, особисті справи і справи постійного зберігання. Відібрані і переглянуті документи на списання, складений Акт на списання та Описи справ з особового складу та постійного зберігання.

Акти і Описи були перевірені та завірені Державним Архівом.

Крім того, була розроблена структура подальшого зберігання документації та складено опис усіх документів, які є в наявності, а також план-схему архіву підприємства.

Результат: Замовник позбувся всієї списаної документації, звільнив велику кількість офісного простору від непотрібних документів. Залишилася, на підприємстві документація була приведена в належний вигляд для подальшого зберігання та можливої передачі в Державні Архіви. Був складений опис наявних документів, що дозволило значно оптимізувати бізнес-процеси і скоротити витрати з пошуку та надання документації.